Hogyan tudunk együttműködni az Univerzummal magunk, és mások életének szebbé tétele érdekében?
Ezt a posztot a Diskurzus tanfolyam oldalára írtam elsősorban. Ez az online tanfolyam, melynek ebben a hónapban indult a harmadik etapja, Kreutz Zsolt fémjelzi, akivel lassan három hónapja dolgozunk együtt a még jobb kommunikáció eléréséért, heti érdekes feladatokkal, és lehetőségekkel a könnyedebb, erőszakmentes kommunikációért, a lehetőségért, hogy a kommunikáció tényleg az legyen, ami, akár szóbeli, akár nonverbális, akár energetikai.
Zsoltról Kiss Boglárkától hallottam, aki az Átütőerő a kommunikációban tanfolyamot nála végezte, és záró feladatként fedezték fel, és támogatták a Józsefvárosi EGYMI és Általános iskolát, így kerültem kapcsolatba az iskolával, és lettem pedagógusa.
És, most a történet:
1. Gondolat:
Hetekkel ezelőtt, – tehát feladatokkal ezelőtt, – de már benne nyakig, egy pár „Sizzix” vágómat – ez egy kézműves kézi készülék, amellyel mintákat lehet kivágni, képeslapokra, és egyéb ajándékkészítési alkalmakra, nekem 9 éve van már, és meglepő módon, van a sulinak is, – válogattam, keresgélve, hogy viszek be a suliba, találtam párat, amelyekre azt gondoltam, eladok.
2. Szinkronicitás:
Mivel már régebben is árultam őket, most olcsóbban tettem
fel, és vártam. Egy számomra ismeretlen hölgy sokat bejelölt,
hogy kéri, és egyeztetéskor kiderült, hogy oda tud jönni a
sulihoz értük, mert kocsival öt percre dolgozik, a saját!
kézműves raktárában, melynek képét meg is mutatta, és
felajánlotta, hogy mehetek oda, ha valamire szükségem van.
3. Véletlen. (Ami, mint tudjuk, nincs)
Az egyik cucc, amit kifizetett, kiesett a táskámba, a borítékból,
s ezt a hölgy jelezte is felém, hogy nem találja, ezért, és még
két másik dologért, ami közben mégis kellett neki, másnap is
találkoztunk a suli előtt.
Arról mesélt, hogy most kezdett el egy pedagógiai asszisztens
képzést, és lehetőség van arra, hogy gyakorló iskolát
válasszon. Azonnal mondtam, hogy a suliban, ahol, magam is
csak pár napja voltam, hiány van ped. asszisztensben, és azt
mondtam neki, hogy akkor és azonnal jöjjön fel velem az
igazgatóhoz. Meglepődött, de jött, és mily csodálatos!, az
igazgató, pont! akkor belépett a titkárságra, ahol kérdeztük,
hogy bent van-e, és pont volt ideje.
4. Végkifejlet!:
A hölgy, akiről nagyjából semmit sem tudok, csak azt, hogy
rég kézművességgel keresi a kenyerét, ovikban, és nagy
készlete van, ja, meg két, vagy három autista gyermeke,
október 6-tól az iskolánk dolgozója! Ezt ő írta nekem
a hétvégén!
5. Konklúzió:
Kiss Bogi, és a Átütőerő a kommunikációban tanfolyam
„vizsgafeladatára” saját felajánlás által kerültem be a suliba. Ezt a
„stafétabotot” továbbadtam, kommunikáció, és figyelem által.
6. Kérdés:
Mi az az energia ami lehetek, amit adhatok, ami által a magam
és a környezetem élete jobb lehet?
7. Hála:
Köszönöm mindazon személyeknek, akik létükkel mindehhez
hozzájárultak, és ezáltal az életemet, és mások életét szebbé,
könnyebbé tehetjük.
A kép forrása: Pinterest